Comprensió lectora

  

                         

                                                 AMOR DE MADRE
No necesito un hijo que me quiera,
ni que sea feliz, ni hermoso,
ni que triunfe y me sonría,
ni un hijo que me cuide,
me proteja, me tutele.
Necesito, simplemente,
un hijo que me sobreviva
y al que poder amar hasta el final.
Si me faltara,
¿qué haría yo con tanto amor
como me crece para él
cada mañana?

 1. Resumeix en una paraula el significat del poema.


 2. Resumeix en una frase el significat del poema.
 L'amor de mare que no vol que sigui perfecte sinos que vol que superi tots els seus problemes.
 3. Què és el que demana aquesta mare?
Que no se mori i que lluiti per tot.

4. Quin tipus d'amor d'escriu? 

El de sa mare.

 5. Què significa per a tu la teva mare? Sabries descriure el sentiment?

  Res una mare normal, no.

Comentarios

Entradas populares de este blog