Caps de setmana



        1. Explica com ha anat el teu cap de setmana. Comença per explicar el divendres horabaixa, el dissabte i el diumenge. Mínim 20 línies. 

Divendres no despres de clase vaig anar a ca  meva i em vaig tenir que fer el dinar tota sola, per que a les tres i vint havia de agafar un bus que me dugues a gimnasi, vaig entrenar molt tranquilament i llevors vaig tornar cap a Campos, em vaig dutxar, arreglar, vaig sopar i li vaig demanar a mu mare per sortir, me va dur a nes Barceló i vaig estar allá amb els meus amics, sobre la una cosa així vaig anar cap a casa i em vaig posar es pijama , en vaig posar a mirar un poc de netflix.
Dissabte vaig anar a entreno per es demati de  nou a dues, vaig tornar a campos, i vaig dinar de pollo a l'às, em vaig duchar faig fer es deures i amb vaig arreglar, vaig anar a veure el partit de els juvenils, i va haver un poc de brega, vaig anar a casa en acabar i llevors vaig sopar, en vaig anar a Laos a sa Colonia de Sant Jordi i en vaig anar de festa, fins les sis i mitja de es demati, vaig anar a veure un amic i llevors a berenar a Ses delicies eren les vuit cuant arribava a casa i mu  mare ja era desperta. Vaig anar a lleure i vaig dormir fins les 8 de sa nit, vaig sopar i vaig estar un rato amb mu mare i llevors vaig tornar a mirar netflix fins que en vaig quedar dormida.

Comentarios

Entradas populares de este blog